• ورود
artavan
تبلیغات
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
artavan
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

آرتاوان توسط آرتاوان
25 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0 0
0
حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری

فتحعلی از در دسترس قرار گرفتن باشگاه مشتریان در ابتدای دی‌ماه خبرداد تا شاهد حرکت پرشتاب بانک سینا در مسیر مشتری مداری باشیم.

به گزارش آرتاوان به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی حرف اول را می‌زند و آنچه بیش از همیشه اهمیت دارد، جلب و جذب مشتری است. آموزش‌های بازاریابی حکایت از آن دارد که بدون مشتری نمی‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت. هرچقدر که سرمایه گذاری و برنامه ریزی در یک بنگاه اقتصادی با جدیت و گستردگی بیشتری صورت گرفته باشد، چنانچه مشتری نباشد یا کم باشد، گردش اقتصادی صورت نخواهد گرفت و به تبع آن رونق و توسعه شکل نخواهد گرفت.

تامین نیاز‌ها و سلیقه‌ها

بانک سینا با درک درست از این واقعیت مهم اقتصادی، تعامل و ارتباط مستقیم دو سویه را با مشتریان تعریف کرده و با جدیت بدنبال اجرایی کردن آنهاست. در این رابطه غلامرضا فتحعلی بر ایجاد و دستیابی به راهکاری تاکید کرد که بتواند تأمین‌کننده نیاز‌ها و سلائق گروه‌های مشتریان باشد. اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان از این سلایق با خبر شد. بی شک تا زمانی که نسبت به این سلیقه‌ها آگاهی نداشته باشیم، نمی‌توانیم نسبت به گام برداشتن در مسیر این سلایق حرکت کنیم.

تعامل فعالانه ضرورت

نکته مهم در جلب و جذب مشتری، تنها شناخت نیاز‌های مشتری نیست، بلکه باید به این تفاهم رسید که این نیاز‌ها تا چه اندازه معقول است و آیا می‌توان این نیاز‌ها را برآورده کرد. برای این مهم باید نیاز‌ها با توانمندی‌ها همخوانی داشته باشد، در نتیجه باید نیاز‌های مشتری با توانمندی‌های خدمات دهنده مطابقت داشته باشد. به عبارت بهتر باید بدانیم تا چه اندازه خواسته‌ها معقول است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به تعامل دوسویه داریم. در این رابطه مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر در نظر گرفتن نگاه جدید کسب‌کاری گفت: به عنوان یک بانک تجاری باید بتوانیم با مشتریان به صورت فعالانه تعامل کنیم

ایجاد باشگاه

برای آنکه تعامل دوسویه برقرار شود، باید در فضای گفتمانی، خواسته‌ها مطرح وتوانمندی‌ها ارایه شود تا چنانچه خواسته‌های مشتری منطقی نیست یا بانک باید سطح توانمندی خود را بالا ببرد، این موضوع تایید شود. با توجه به رونق گرفتن فضای مجازی، بهترین فضا در قالب باشگاه مشتریان شکل می‌گیرد که امروزه این مهم در بسیاری از مسوسسات تعریف شده است. مدیرعامل بانک سینا نیز چنین فضایی را تعریف کرده و در خصوص راه‌اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» گفت: با وجود فعالیت چندین ساله بانک در حوزه بانکداری، متأسفانه در بحث باشگاه مشتریان کم‌فروغ بودیم و توجه ویژه به حوزه باشگاه مشتریان و بالابردن سطح وفاداری مشتریان نداشتیم.

شناسایی سطح انتظارات

فتحعلی در خصوص راه اندازی و کارآمدی باشگاه مشتریان گفت: باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدا دی‌ماه در دسترس گروه‌های مشتریان خواهد بود و امیدواریم از این طریق بتوانیم به صورت متمرکز، مداوم و دامنه‌دار ارتباط خوب و منطقی با مشتریان داشته باشیم تا سطح انتظارات، ذائقه و نوع نگاه آن‌ها را نسبت به بانک بسنجیم و در فرآیند شخصی‌سازی محصولات و خدمات بانک سینا، به نحوی شایسته و مطلوب عمل کنیم.

تعیین سطح وفاداری

نکته بسیار مهمی که در خصوص راه اندازی باشگاه مشتریان قابل تامل است، تعیین سطح وفاداری است. اینکه یک مشتری تا چه اندازه از امکانات بانک استفاده می‌کند، بیانگر سطح وفاداری است. اگر یک مشتری تسهیلات خود را از یک بانک دریافت می‌کند، اما سپرده گذاری را در بانک دیگری صورت داده، جای تاسف و تعجب دارد، اما تاسف کافی نیست، بلکه باید دلایل آن بررسی شود تا چنانچه اشکالی در هر بخش وجود دارد، نسبت به رفع آن اقدام شود که باشگاه مشتریان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ضرورت معرفی بیشتر باشگاه

اگرچه باشگاه مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد، اما مهم اینجاست که مشتریان بدانند در این باشگاه چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند و چه خدماتی در این باشگاه صورت می‌گیرد. بنابر این باید ظرفیت‌های این باشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی شود که اکنون فرصت خوبی برای این اطلاع رسانی است. بانک سینا می‌تواند در یک نشست خبری یا به اشکال گوناگون دیگر نسبت به این مهم اطلاع رسانی کند.

برچسب ها: باشگاه مشتریانبانک سینابنگاه اقتصادیکورش شرفشاهیمشتری مداری
نوشته قبلی

گفت وگو با علی گودرزی، تولید کننده نمونه فعال در صنعت آب کشور

نوشته‌ی بعدی

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

آرتاوان

آرتاوان

مرتبط نوشته ها

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
سایر اخبار ویژه

بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

توسط آرتاوان
12 بهمن 1403
Ализаде поздравил с Новым годом
سایر اخبار ویژه

Ализаде поздравил с Новым годом

توسط آرتاوان
20 دی 1403
جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه  آزاد خمینی شهر
سایر اخبار ویژه

جولان دادن آقا زاده ها در دانشگاه آزاد خمینی شهر

توسط آرتاوان
13 آبان 1403
این تحریم ها باعث شد تا بسیاری از برند هایی اروپایی از کشور روسیه خارج شوند
سایر اخبار ویژه

این تحریم ها باعث شد تا بسیاری از برند هایی اروپایی از کشور روسیه خارج شوند

توسط آرتاوان
10 مهر 1403
دومين سال همایش بین‌المللی آستاراخان
سایر اخبار ویژه

دومين سال همایش بین‌المللی آستاراخان

توسط آرتاوان
29 شهریور 1403
نوشته‌ی بعدی
افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

افزایش 102 درصدی و 298 میلیارد تومانی سود خالص بیمه دی در شش ماهه نخست سال 1402

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

اخبار مهم

فرمان ایست “به پرداخت” به کلاهبرداران اینترنتی

فرمان ایست “به پرداخت” به کلاهبرداران اینترنتی

30 مهر 1402
جذابیت‌های خیره کننده منطقه آزاد ماکو

جذابیت‌های خیره کننده منطقه آزاد ماکو

7 اسفند 1402
پای بانک سینا بر گلوی بدهکاران بدحساب

پای بانک سینا بر گلوی بدهکاران بدحساب

29 مهر 1402

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بنزین بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی خودرو دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو نفت نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری
artavan

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر اخبار ویژه
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • مسکن
  • هنری
  • ورزشی

برچسب ها

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بنزین بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تسهیلات تولید حسین گروسی خودرو دانش بنیان زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو نفت نمایشگاه پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری

خبرهای اخیر

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • فرهنگی
  • فناوری
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب